Ommöblering av sovrum

Imorse när jag gick o la mig (har vänt på dygnet) så fick jag ett ryck att jag skulle möblera om i sovrummet idag. Så nu har vi ägnat oss åt det ett tag. Tog ju inga tider, eftersom vi inte har någon sängram så är det ju jättelätt att flytta sängen. Vi ska ha det så här i några dagar iaf och känna efter hur det känns, annars får vi helt enkelt flytta tillbaka det som det var innan. Visst, lite avigt och konstigt känns det ju men jag vill inte ha samma hela tiden. Tröttnar ju bara då :)

I hörnet ska stolen jag visade för ett tag sen stå. Letar även efter nya gardiner..

Sladden ska fixas och elementet ska målas. Men när? Hihi.



Klöspelaren är ju inte allt för snygg, men den är välbehövlig om vi ska ha några madrasser kvar överhuvudtaget ;)

Där Malmbyråerna står ska denna i vitt eller denna stå.

Förslag på någon fin tavla eller liknande som skulle passa över sängen??

Gillar inte alls att ha ingången till sovrummet i vardagsrummet, men va ska man göra? :)

Vi får väl se hur länge det tar till vi ändrar tillbaks! ;)


Kommentarer
Postat av: Mari

Det är alltid kul att möblera om, känns lite nytt då.



Ha det bäst!!

2009-01-25 @ 05:56:18
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Ser jättefint ut:)

Kram Kristina

2009-01-26 @ 08:22:56
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

Jennica; Hiihi så bra att du får fina kommentarer, då ser dom ju verkligen äkta ut. :) Tulpanerna fårn Village ser mycket äkta ut. Kostar dock 39 kr styck men det är dom värda. Står ju sig länge. ;) Men jag har några som ser ännu finare och mer verklighetstrogna ut som jag har köpt i en Önskabutik. Hoppas du hittar idg några fina tulpaner att njuta av länge. :)





Visst är det kul att man kan få ett nytt rum bara av att möbelera om? :) Kram

2009-01-26 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0