I brist på annat.

Hur gammal är du om fem år?
- 30 år :O

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Madde o barnen, älsklingen o katterna

Hur lång är du?
- Kortis
Vilken är den senaste filmen du sett?
- Hm.. för rastlös för film så kommer inte ihåg. Ska på bio imorn, dock :)

Vem ringde du senast?
- Älskling

Vem ringde dig senast?
- Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?
- Det var Madde som ville träffas lite senare idag ;)

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sma:a eftersom jag har telefonskräck

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta

När såg du senast din mamma?
- Idag (igår enligt klockan)

Vilken ögonfärg har du?
- Mörkblå

När vaknade du i dag?
- Vaknar många ggr på morgonen, från 5 och framåt, men gick upp 10.30

Vilken är din favoritjulsång?
- ?

Vilken är din favoritplats?
- Där mina älsklingar är

Vilken plats föredrar du minst?
- Arbetsförmedlingen :S

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Oj, i mina drömmar är vi gifta och har hus, reser flera ggr om året, har jobb och stadig ekonomi. Självklart här i Västervik!

Vad skrämde dig om natten som barn?
- Mörkret

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Antagligen älsklingen, katterna eller Cissi <3

Hur stor är din säng?
- 160

Har du stationär eller bärbar dator?
- Bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig? 
- Utan

Hur många kuddar har du i sängen? 
- 2, varsin

Hur många landskap har du bott i?
- Ett

Vilka städer har du bott i?
- Västervik
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
- Barfota när jag är trött, som mamma skulle ha sagt, haha!

Är du social?
- Blyg, men älskar att ha mina nära och kära omkring mig!

Tycker du om kinamat?
- Gjorde det, men inte så mkt längre..

Tycker du om kaffe?
- Nix

Vad dricker du till frukost? 
- Inget

Sover du på någon särskild sida?
- Nej kan nog sova hur som

Kan du spela poker?
- Nepp

Tycker du om att mysa/kela?
- Det är väl klart! Fast vi är nog inga mysmänniskor nån av oss egentligen..

Är du en beroendemänniska? 
- Ja, tyvärr är jag nog det..

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Kände.

Vill du ha barn?
- Nej.

Kan du några andra språk än svenska?
- Ja, engelska.

Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej, det har jag sluppit än så länge!

Föredrar du havet eller en bassäng? 
- Är badkruka :P

Vad spenderar du helst pengar på?
- INREDNING! Men ibland får jag mina ryck och köper kläder ;) Kan ju behövas det med :P

Äger du dyrbara smycken?
- Njae.

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- ONE TREE HILL!!!!

Kan du rulla med tungan?
- Haha nej?

Vem är den roligaste människan du känner?
- Beror på vilket sätt man menar. Men mamma är rolig, Cissi är tokig, Christopher är galen, katterna är tokiga :P

Sover du med gosedjur?
- Ja mina katter hihi.

Vad har du för ringsignal?
- En jäkligt irriterande som skriker att jag ska lyfta på mitt feta arsle från soffan ;)

Flirtar du mycket?
- Nää.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Har inget körkort.

Vilken var den senaste boken du läste?
- Studielitteratur?!

Läser du dagstidningen?
- Inte så ofta tyvärr.

Dansar du i bilen?
- Öhm?

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Adresser

När var du i kyrkan senast?
- 9 augusti på Willes fina dop.

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Hade nog ingen favoritlärare på högstadiet.

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- En natt.


Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Hihi kul!



Kram

/Johanna

2009-01-27 @ 09:41:07
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0