2 paket

Idag kom det två paket till mig. Vad kan det ha varit? Hihi. Min Ghost Candelabra och mina nya Kivisar såklart! Rena rama julafton ju :)
Observera att bilderna är dåliga, samt att kandelabern självklart ska få andra ljus (svarta eller grå tror jag?) + att Kivisarna inte ska vara där dem är på bilden. Omständig, I know ;)


(Två grå hade jag sen innan)

Lovar bättre bilder samt mer helhetsbilder vid ett annat tillfälle. Ska nog sälja min digitalkamera så jag inte kan använda den, den är hemskt dålig! :(

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilken himla snygg kandelaber! Var har du beställt den ifrån?

2009-01-22 @ 22:20:15
Postat av: Tjohalia

Vilka härligt innehåll det var i dina paket!

Kram Sandra

2009-01-22 @ 22:27:50
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Vilka snygga grejer du shoppat:)

Trevlig helg!

Kram Kristina

2009-01-23 @ 08:51:47
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh den e ju bara såååååååååååååå grymt snygg! Vill me ha den! Såg den i en inredningstidning för jättelänge sen o blev helt såld! Då hade de rosa ljus i,de va sött=)hihi puss

2009-01-23 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0