Utmaningar!

Jag har fått ungefär samma utmaning av både Camilla, Thina och Rebecka. Man ska skriva 8 (hos Camilla och Thina var det 7) sanningar/vanor/ovanor om sig själv samt utmana andra!

1. Jag är serieoman, måste följa alla serier och kan inte göra något annat (om jag bara är hemma) om jag vet att det går något bra på tv. Dålig vana!

2. Jag skänker pengar varje månad till WSPA, en djurrättsorganisation.

3. Jag vill inte ha några barn, vilket är konstigt för många, men för mig är det lika naturligt att inte skaffa barn som att skaffa dem.

4. Jag lever, andas och tänker på inredning ungefär alla vakna timmar på dygnet.

5. Jag vill ha en till (ja, fler men en i taget hihi) katt, gråter jag en till skvätt kanske jag får det ;)

6. Den person som betyder mest för mig förutom dem "uppenbara" (dvs sambo, familj och katter) är Cissi. Vi har en väldigt speciell vänskap som jag är tacksam för varje dag!

7. Mina katter kommer alltid i första hand och jag blir skitsur på Christopher om han t.ex sätter ner dem på golvet för att dem ligger i fåtöljen när han vill sitta där. Vill dem ligga där ska dem ligga där! :)

8. Min stora dröm är att bila genom hela Kalifornien, samt en avstickare till Las Vegas och Mexico-gränsen.

Jag utmanar Fanny, Maria, Johanna, Celiah, Emma och alla andra som vill :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan ju säga att soffan är av märket Bellus i alla fall, var precis och kollade:) Nu ska jag försöka göra den här utmaningen..gäller väl att tänka till om jag ska komma på hela sju saker:D

2009-02-12 @ 20:27:56
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var ju till och med 8 saker man skulle skriva ser jag nuXD

2009-02-12 @ 20:29:22
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0