Eight days later..

Så var man då halvvägs till 50... är det nu det bara går utför eller? ;)
Dagen till ära tänkte jag visa alla fina blommor jag fick förra lördagen på min fest. Tog bilderna precis och det är ju mörkt ute så dem är inte dem bästa. En del har inte ens slagit ut än! Dem älskar kylan ute på balkongen. Eftersom mina håriga ligister här hemma är blomdödare så får jag tyvärr ha dem där ute. ;) Men desto längre håller dem sig ju! Synd bara för katterna som inte får gå ut under tiden... hihi.


Så fina efter 8 dagar!

Ikväll har mina föräldrar varit här och fikat. Roliga som dem är så kunde dem ju inte komma tomhänta (blev ju firad förra helgen), nej då, en purjolök, en ananas, ett rör med 50:- och en cider fick jag i present ;)

Tack för alla gratulationer idag! Puss på er!

PS. Febern kom den med.. därför uteblev bilderna i helgen också. Ska försöka hinna i veckan, den är dock fullsmockad av plugg, barnvaktande och födelsedagsfirande av både mig och sambon så liiiite körigt kan det bli! DS


Kommentarer
Postat av: Mari

Ja, visst blir man äldre men inte ska man ha panik för det.....tvärtom man kan bära det med stolthet.



Grattis om jag inte redan önskat dej det!!!!

2009-02-16 @ 05:24:13
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Grattis i efterskott!

Kram Sandra

2009-02-18 @ 22:09:57
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0