Oväntade presenter

Hej allihopa!

Varit hos Madde ikväll som jag skrev förut. Kollade på Idol och filmen Jersey Girl som gick på trean. Superbra film, men sorglig ju! Asså Idol, det var ju en från Västervik som gick vidare ju! Först en Västervikare i Ensam mamma söker (Anette, som man ju nu vet vilken kille hon valde eftersom dem visar sig öppet här i stan hihi) och så nu i Idol. Blir att hålla tummarna för honom i höst :) Nya flickidolen kanske? ;)
Jo, när jag kom till Madde så fick jag presenter! Trodde först jag missat min egen födelsedag ;) Men det var presenter som tack för att jag ställt upp och haft barnen så mkt. Va glad jag blev! Tack snälla söta ni! <3 Alltid roligt att vara uppskattad, och det är klart jag ställer upp liksom! Fick iaf en jättesöt tee, hårspännen och snyftdukar ;) Tack igen!!

Imorn måste jag ta en pluggardag, det här funkar inte längre. Har ju flera inlämningsuppgifter till komvux också så snart kommer tentan hamna i skymundan och då blir det ju inga pengar. Nej, imorn är det jag som pluggar hela dagen! Fy så tråkigt, men skönt sen när det är klart och jag får iaf liiite pengar. Ett halvt csn är ju inte så mkt precis... men men.

Nä dags för kattgos! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0