Nygammal lampa

Jag tog in en gammal lampa från förrådet för det blev tomt i vardagsrumsfönstret eftersom jag ville ha den lampan som stog där i köket istället. Jag vet inte om jag ska behålla den eller ej, men den får stå så länge. Jag hade den när jag va mindre. Den är ju vit (behöver dock sprayas för att fräschas upp+byta sladd) och jag gillar formen. Men den är lite liten i det stora fönstret. Cissi började asgarva när hon såg den haha. Hon hade tydligen också en sån när hon va liten ;)


OBS! Den ser mycket mindre ut på bilden än i verkligheten.

För övrigt så blev det ingen loppis idag. Jag varken orkade gå upp eller kände för det i den här blåsten. Får se nästa månad, fast det lär väl va ännu kallare då. Fick heller inte min lön idag, men skitsamma. Hoppas jag får den imorn, annars %¤!#I/&¤#"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0