Klocka till köket

Som ni märker så dröjer bilder på köket. Dock har jag funderingar på att lägga upp bilder imorn på hur det blev när vi målade, utan tavlor på väggarna. Jag kan nämligen inte bestämma mig om jag ska ha tavlan eller något helt annat där. Har lite planer på köket nu faktiskt... Bl.a. att istället för tavlan ha denna snygga klockan på den väggen (och isf ta bort klockan jag nu har över ena dörren).

Just denna finns att köpa för 514:- på Pid.se, men kanske är någon som vet om den går att få tag på billigare? Den ska vara stor, denna är 90 cm i diameter (alltså är visarna ca 45 cm). Finns en liten variant på Bluebox, men jag vill alltså ha den stora.

Sen har jag lite andra planer, men vi får se hur det blir med dem :)

Som sagt, håll utkik efter bilder på köket här i bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Jag köpte den stora varianten på Village för något år sedan. Då betalade jag 319 kr.

2008-10-01 @ 20:00:40
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0