IKEA-tripp

Jag är så glad nu! Fick precis veta att jag blev beviljad CSN trots att jag inte hade alla poäng sen jag gick högskolan (den där tentan jag tjatat om ni vet, som jag fortfarande inte är klar med), dem tog hänsyn till att det är Komvux jag läser nu :D Fick iaf maila tillbaka och fråga hur det blir i vår när jag vill läsa högskola, får se vad dem svarar. Än vet jag alltså inte om jag kan strunta i tentan eller om jag måste göra klart den ändå. Tänk all onödig tid jag lagt på den annars.. jaja, slutet på denna veckan borde det ramla in pengar på mitt konto :) Fick ju lön häromdagen också, fast den va ju inte mkt att hurra för. 80:-/timman på midsommarafton!? Har då aldrig hört nåt så dåligt...
Iaf, detta skramlet i kassan innebär ju då att vi kan åka till Ikea på fredag som vi pratat om :) Är jag glad eller är jag glad liksom? Fast det gäller väl att hålla i pengarna ändå med tanke på att ingen av oss får några i december. Men sängborden SKA köpas, har ju ändå sparat ihop till det ena :) Fattas väl bara att dem inte finns inne då...
Well, detta blev ett dötrist inlägg med bara massa text. I´ll be back, var bara tvungen att skriva av mig min glädje :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0