Halltapet

Ju mer jag tittar på bilderna från vår hall desto mer känner jag att det är nånting som fattas. (Av någon anledning känns det mer tomt på bilderna än i verkligheten, men man blir ju lite hemmablind). Så jag har tänkt att när vi målar vitt sen så ska vi även sätta en fondtapet på den väggen där hatthyllorna och skoskåpen sitter. Ni får gärna ge förslag på tapeter som kan passa :) Än så länge är det bara vitt och ek som gäller i hallen så i stort sätt vad som helst passar ju. Jag har hittat följande tapeter jag kan tänka mig, en diskret och en lite mer utstickande:

Bild: Åhlens

Bild: Mio

Gillar den från Mio riktigt mycket, men jag är så rädd att jag ska tröttna på den. Visst, det är bara att måla över den, men det är ju inte direkt gratis med tapet liksom. Går ju ändå åt två rullar till den lilla väggen.
Klickbilden nedan visar väggen den ska sitta på.

Kommentarer
Postat av: Josefin

man måste våga, jag tycker att du ska ta tapeten från mio, den va jätte snygg och skulle bli perfekt på den väggen! :)

lycka till

kram

2008-09-07 @ 10:07:01
URL: http://jkhb-design.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0