Furniturebox.se

Min kära och lika inredningsgalna vän Cissi (som inte har nån blogg, hallå liksom!) hittade en bra sida idag, nämligen Furniturebox. Tror jag varit inne på den nån gång innan, men jag är inte säker. Den är säkert gammal för er inbitna inredningsbloggare ;) Men jag hittade iaf en hel del. Det verkar som det är kopior på designmöbler till mkt lägre priser. Rätta mig om jag har fel.

Riktigt snygg vit soffa, jag som vill ha en ny då våran är så nött :) 7820:- + frakt 1200:-

Denna stol har jag dreglat över men inte ens tänkt tanken att köpa för den varit så dyr (?), men här kostar den endast 895:- Tyvärr säljs dem bara i 4-pack, annars hade jag kunnat tänka mig den t.ex på kontoret. Men gärna i köket med men då får man ju spara lite längre ;)

O Cissi blev överlycklig när hon hittade sin drömstol som jag efterlyste åt henne till det humana priset 750:-

Det är inte bra för plånkan att hitta nya sidor. Fast samtidigt är det lite kul att ha mer att välja på än bara Ikea när man är en fattiglapp :)

Bild: Furniturebox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0