Fixat och trixat

Så där, nu har jag fixat iordning med kategorierna, satte ihop några av dem gamla för att "göra plats" för några nya så det inte blir så många. Tagit bort ett par obetydliga inlägg bara. Vill ju ha kvar inläggen i arkivet även om detta numera kommer vara en inredningsblogg. Kanske jag ändrar mig igen och då vill jag ju att inläggen ska finnas där.
Nu ska jag sova, för imorn ska vi till Thina och fira henne med paket, thihi. Sen blir det plugg hela kvällen lång. Några inlägg här ska jag hinna med också :)

Natti natti! <3

Kommentarer
Postat av: Liw

åh vad kul med nya besökare =)

dig kommer jag också besöka igen, har ju samm smak som du sa ;)

2008-09-07 @ 10:02:29
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0