Det tar lite tid..



Förvänta er inga resultatbilder idag, eller kanske ens imorn, för så här ser det ut i vårt kök i skrivande stund. En mindre glad sambo står just nu och målar om lilla väggen för att jag kom på när allt var klart att jag inte ville ha två tavlor där längre utan bara en. Baksidan med att bo med mig, hihi. Sen så kom jag på att jag skulle måla ramen och tavellisten med lackfärgen som blev över sist så det tar ju ett tag, är ju så lång torktid på den. Får måla ett varv till imorn ute på balkongen.
Stackars katterna vill komma in nu... snart så :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

spännande gumman,men ni ska la måla elementet me? hihi pussen

2008-09-24 @ 18:07:57
Postat av: Lisa

Ska bli skoj att få se resultatet sen! :D Det roliga med att ha det så stökigt är ju att det bara blir bättre sen när ni är färdiga!!

2008-09-25 @ 08:47:59
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Väntar med spänning på resultatet:)

Kram

2008-09-25 @ 12:26:09
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Oj oj det ser kul ut måste jag säga... För trots att man nästan kan spy på allt mitt upp i en renovering (liten som stor) så är det ju så hemskt kul när man är färdig och kan börja inreda och piffa!



Tack så hemskt mycket för titten hos mig och super kul att du vill komma tillbaks! Jag har ju bara bloggat i 9 dagar så jag blir nästan barnsligt lycklig när jag får bbesökare och kommentarer!!!



Välkommen! Kram Tina

2008-09-25 @ 14:11:05
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0