Stegehylla

En sån här hylla är det jag skulle vilja ha i vardagsrummet att lägga böcker på i färgordning. Tror det skulle bli grymt snyggt! Just denna finns på Ellos och kostar 679:- Lite väl saftigt måste jag säga. På Ikea har dem något liknande för 249:-, men tyvärr var den för liten. Vi funderar därför på att bygga en själva, eller kanske be sambons pappa/min pappa om hjälp. Vad tror ni om det? Särskilt avancerat kan det ju liksom inte vara. Men man vill ju inte att den ska se hemmagjord ut liksom, så man måste ju veta vad man gör innan man sätter igång ;)

Bild: Ellos

Pssst. Nu har jag fixat bilder på vardagsrummet, så kika in ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har också funderat på att bygga en själv, det borde inte vara så svårt, jag sa det till min sambo igår så kanske han vill hjälpa mig =)

Vad billiga de var på Ikea, de har jag inte hunnit se!

Kram Rebecka

2008-10-29 @ 16:10:49
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0