Bumling

Jag vill så himla gärna ha en bumling i köket och jag lägger alltid till bumlingar i minneslistan på Tradera, men alla bara går upp i skyhöga priser (enligt mina mått då) och det blir aldrig att jag kan buda på någon. Men nu har jag bestämt mig för, att om jag fortfarande vill ha en i januari, så ska jag unna mig en (sen gäller det ju att vinna auktionen med!) eftersom jag då kommer ha en bra månad ekonomiskt sett. Så nu är det bestämt! :) Däremot har jag en bumling vägglampa i minneslistan som går ut ikväll. Vet inte vart jag ska ha den, men vill gärna ha den ändå. Än så länge har den inte gått upp så mkt, hoppas det fortsätter så till kvällen..

Bild: Designonline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0