Tröttis & köksplaner..

Hej vänner!

I natt har jag sovit drygt en timme (tror jag iaf, annars gick tiden väldigt fort;)) mellan 5 och 6.15. Igår var jag sjuk, eller början till sjuk och trodde jag skulle få värsta brakförkylningen men det bröt tydligen inte ut, så jag låg bara under täcket och glodde på tv hela dagen vilket väl resulterade i att jag inte var så trött när jag väl skulle sova. Nog för att jag har vänt totalt på dygnet ändå dem senaste dagarna. Men nu tänkte jag att det inte var nån idé att gå och lägga sig igen, särskilt inte eftersom jag har en uppgift i skolan som måste göras idag, då kan jag ju inte sova bort hela dagen. Men nu är jag supertrött!! Måste ju va vaken typ 13-14 timmar till, hur ska detta gå?! Får hålla mig sysselsatt och kanske ta en kort powernap sen ;) Först uppgiften i bokföring iaf! Boooring...


Samtidigt sitter jag och funderar på vad jag ska göra med den stora väggen i köket när vitrinskåpet ryker. Känner för å göra nåt nytt, nåt som inte alla andra har. Vad jag tänkt innan är kakao-tavlor, tavellister med kokböcker eller en stringhylla, MEN det har ju alla andra, eller hur? Men bilden ovan, vore inte det lite coolt i köket eller är jag helt ute och cyklar nu?

Jag återkommer med roligare inlägg snaaart :D

Bild: Favoritsaker


Kommentarer
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Vi säljer billigt och 2 kr från varje armband skänker vi till röda korset! Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-19 @ 14:33:20
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lyckades du hålla dig vaken idag?:D

2008-11-19 @ 20:17:44
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Mari

Nja, kanske cyklar du lite.....kanske är en rejäl takhöjd att föredra men smaken är ju som baken...



Hoppas du mår bättre idag!!



Kram!

2008-11-20 @ 08:19:32
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: sara

ha en härlig fredags kväll=)

2008-11-21 @ 16:36:40
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0