Planerar köket

Nu har jag suttit o kollat massor på Styleroom samt kommit på lite egna ideér till köket och delat med mig av dem till Cissi nu när jag och älskling var där ikväll. Hon tyckte det va bra ideér och eftersom hon har världens bästa smak så måste dem ju va riktigt bra ;) Iaf köket kommer gå i vitt, svart och ek (dock endast köksbordet). Vad som kommer göras är att byta ut stolarna, sälja vitrinskåpet (älskling har ÄNTLIGEN gått med på det!), köpa en matta samt måla lite på ena väggen ;) Kommer bli kanon!
Denna mattan ska köpas och ska ligga under bordet. Spiller man syns ju inte det på svart ;) Katthår? Ja men skitsamma, skulle man tänka på det hela tiden skulle man ju aldrig kunna köpa något.

559:- på Ikea. Den är 160x230. Lite för lång så vi får ta av den lite på nåt sätt men helt perfekt i bredd! Längtar till vi kan fixa med det här! Just det, Keep calm-postern kom idag och jag kom fram till att den nog ska få bo i köket istället. Vad ska jag nu ha på kontoret? Haha. Världsliga problem ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag har en kompis som har den där mattan och den hårar tydligen jättemycket,lossnar svarta tussar från den. Själv köpte jag en liknande svart ryamatta "canada" från Mio och det hårar ingenting! Jättefin. Kostade 950 när jag köpte den men tror den är billigare nu.

2008-11-13 @ 15:49:47
Postat av: Johanna

Haha, så sant det där med katthåren. Skulle man tänkte på det så skulle man absolut inte kunna köpa nånting alls. Tur att det finns roller säger jag bara:D

2008-11-13 @ 17:19:13
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Ullis: Jag tror det är en annan svart matta från Ikea du tänker på för den vet jag hårar fruktansvärt, hade själv en sån innan fast beige. Denna har jag i vitt i vardagsrummet o den hårar inget alls. Kollade den du sa på Mio och den kostade 1250:- i den strl jag behöver, så det blir dubbelt så dyrt :) Men tack iaf! :)

2008-11-13 @ 20:16:10
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Mari

Har den matta i vitt och den är riktigt bra för den är inte så "långhårig". Priset är ju oxå perfekt så tänkte jag när jag köpte den vita. Skulle aldrig köpt en dyr vit matta för jag vet hur den ser ut efter ett tag. Mattan hårar inte ett dugg, det som är tråkigt att den är lite gles men för det priset så.....



Kram!

2008-11-14 @ 04:39:56
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ska bli kul som vanligt att se hur du förvandlar köket! kram

2008-11-14 @ 09:01:41
Postat av: Veronica

Hej! Kul att du kikade förbi. Gardinerna har jag köpt på Ohlssons, vad jag minns så var dom superbilliga. Jättekul sida du har, vi har ganska lik smak. Dom gröna kuddarna i ditt sovrum, var har du köpt dom? Ha en toppendag.

2008-11-14 @ 09:24:42
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0