Sova ensam.. :S

Snoozade hela förmiddagen, tyvärr. Gick inte upp förren älskling kom hem på lunch strax efter tolv. Då åt vi lite tacosrester tillsammans. Nu är han tillbaka på mötet och kommer hem om drygt en timma. Han hade tittat lite på sitt schema och tydligen börjar han redan på måndag och ska då jobba NATT! Alltså, skitbra pengar och skitbra att han börjar redan nu, men fasen va jag inte kommer kunna sova nåt nästa vecka!! Han trodde han skulle jobba natt hela veckan (han bara skummade igenom schemat). Jag har aldrig sovit själv i lägenheten! Töntigt kanske.. men va fasen! Jag är ju såååå mörkrädd! Hehe.. men det går nog bra :)

Jag har inte ens duschat och klätt på mig än, kanske bäst att göra det innan han kommer hem. Tänkte diska och göra lite fint innan också, alltid han som gör det annars. Hihi. Tänkte han skulle få slippa det idag när han suttit på tråkig information hela dagen :) Snäll jag e va, haha. Bäst å göra det innan jag duschar kanske, annars lär jag ju inte hinna :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0