Onsdagstradition och jobb

Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma i drygt en timma, från Madde o min onsdagstradition. Dvs tv-kväll (3:an) och chips hemma hos henne! Nice ju :) Man ska hålla på traditioner ;)
Imorn har jag inte barnen, men jag ska ändå försöka komma upp runt 9. Pappa hade nämligen träffat chefen på mitt eventuella sommarjobb när han var ute på golfbanan (sommarjobbet är i en glasskiosk bredvid golfrestaurangen) och han hade tydligen tappat bort mitt nr. Men nu var det iaf klart att han skulle få ha även glasskiosken (som ska drivas som ett café) och han har hållit den platsen åt mig :) Iaf så hade han hälsat mig genom pappa att jag skulle komma ut någon förmiddag nu. Men jag tänkte att jag ringer först för han brukar aldrig vara där när jag kommer, så därför måste jag upp lite skapligt imorn. Håll tummarna att jag får jobbet!! Eller håll bara en tumme förresten, båda betyder ju otur :P
Nu ska vi äta lite tomatbröd, sen får det nog bli natti..

Puss o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0