Nanny

Även om klockan är 12 så är det morgon för mig.. Har varit vaken ett tag, men låg och drog mig länge. Så skönt! Jag är rätt seg efter alla tidiga mornar förra veckan då jag hade barnen. Jag är ju Nanny nu till två supersöta flickor som heter Alicia och Isabell :) Alicia är snart 3 år och Isabell snart 1 år. Busiga men underbara! Deras mamma Madde är en av mina bästa vänner. Kan det bli bättre? :) Imorgon är det dags igen så det var välbehövligt att sova ut lite idag, hihi. Jag ska ha dem onsdag-fredag denna veckan och jag hoppas på sol för jag och sambon har planerat att grilla lite korv med dem. Blir mysigt!

Planer inför dagen är att plugga, plugga, plugga. Jag ska försöka sitta nergrävd i böckerna mest hela dagen. Måste bli klar! Sen sitter jag självklart spikad framför tvn kl åtta ikväll när det är säsongspremiär av Gossip Girl. Finns det nån bättre serie just nu? Skulle va Våra bästa år då, haha, det ska jag kolla på alldeles strax! Men först frukost!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: åh nej men tack så mycket! :D

2008-05-20 @ 12:45:16
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0