London i mitt hjärta

Idag har jag ett sånt sjukt sug efter att åka utomlands! Eller bara åka iväg till Stockholm eller nåt, bara för att komma iväg. Saknar London idag. Kan inte fatta att det var så länge sen liksom, 2004. Det är ju fyra år sen!

image58
Jag vid Towern. Hot hot hot var det den dagen! (jacka? hm...)
image59
Underbara Themssen med Tower Bridge.... gaah, vad jag längtar tillbaka!
image60
Kan det bli mer London än så här??
image61
Kungligt till max!
image62
Big Ben
image63
Vi på Trafalgar Square:)
image64
Kensington Palace i Kensington Gardens. Här kan vi snacka vacker natur mitt i storstan!



Älskar London! Skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Finns inget negativt med staden. Underbara människor, underbar natur och storstad i ett, lätt att ta sig fram överallt med tunnelbanan... allt är perfekt! Plus att det tar mindre än 2 timmar hem till Sverige och är superbilligt att flyga! Kan det bli bättre?

Haha, vad jag behöver är en ny utlandsresa. Jag behöver en ny upplevelse så jag kan lägga London-resan bakom mig, haha. Nej, men det va skoj! Kommer aldrig glömma det. Första gången jag flög också ju! Det ni :P

Dags för sängen tror jag.... Go natt!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0