Kvällen är räddad!

Ska tillbaka till barnen ikväll - fast för att umgås med deras mamma :) Det har ju blivit lite av en tradition att jag spenderar mina onsdagskvällar där och svullar chips, dip, godis och läsk. Alltid roligt med traditioner! Ikväll är det ju inget Top Model men det gör inte så mkt, har aldrig varit nåt stort fan av det iaf, däremot börjar ju Pussycat Dolls igen. Det kan bli kul! O Men in trees e ju bara fööör bra, och en släng av Sex and the City är aldrig fel ;) På tal om det så är ju min kära vän Thina i New York nu. Hon kommer hem på lördag så nästa vecka förväntar jag mig en myskväll med massa New York-prat och -bilder!! Snälla Thina? ;)

När jag kommer hem ikväll blir det storkattsbad. Dvs bad av våran stora katt Bioz :) Välbehövligt! Om vi säger så här, hon har lite för mkt och lite för lång päls i baken ;) Ja, ni kan ju tänka er, haha. Nä usch. Vad dum jag är mot min älskling, hon e ju världens bästa! Kärlek!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0