Hej bloggen!

Gokväller!

Första inlägget. Spännande! :) Jag valde att byta blogg eftersom min tidigare blogg inriktade sig enbart på inredning, och jag kände att jag inte hade så mkt att skriva om där. Nu kommer jag helt enkelt skriva om vad som faller mig in för stunden. Självklart kommer det bli en hel del inredning eftersom det är ett av mina största intressen. Men jag känner att jag även vill kunna dela med mig av mina andra intressen såsom mode, katter, smycken osv. Vill kunna uppdatera dagligen om vad som händer i mitt liv. Då funkar det inte att ha en inredningsblogg, så från och med nu finns jag alltså här! :)
Hoppas ni kommer tillbaka för det kommer jag garanterat att göra!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0