Walking down memory lane

Vad bra man hade det när man var liten egentligen. Har en fotomapp på datorn full med bilder från när jag var liten. Tänkte visa några guldkorn.
image149
1995. Vi syskon när syrran tog studenten.
image150
Varför är man aldrig så här glad (om än tillgjord) på bilder nuförtiden?
image151
Jag och min älskade kanin Bobbo.
image152
Jag och världens bästa vovve. Whipp, farfars hund.
image153
Jag och lillebror i vårt tält :)
image154
Härlig bild på lillebror som nyss lärt sig gå hihi.
image155
Älskade, saknade farfar, jag och lillebror
image156
Jag och syster, första gången vi träffades. 1994.
image157
Nyfödd lillebror :) 1987.

Åh, vilka minnen! Är så oerhört tacksam för min barndom. Jag har verkligen inget att klaga på. <3
Bilderna hamnade inte i ordning, men det var för att dem låg blandade i mappen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration &design

Jennica; Det låter bra det. Du får ta dig en funderare på Ugglan. Den är ju inte helt billig heller ju. :S Tradigt när pengar fattas. Du får skära ut en egen lite Uggla i dekorplast. :)

Vilka mysiga bilder du bjussar på. :)

Ha en braaa dag! Kram kram

2008-06-04 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0