Våra bästa år

Gomorron eller goförmiddag :P
Sitter o kollar på Våra bästa år. Förut var jag helt besatt och kunde inte missa ett enda avsnitt, men nu är det inte ofta jag verkligen sätter mig ner och kollar på det. Typ bara när jag är hos Linda som inte kan missa, haha. Trodde inte nån kunde va värre än mig ;) Men idag tänkte jag att jag skulle kolla. Förstörde ju för mig själv när jag började läsa vad som kommer hända 4 år framåt, därför det inte är lika kul att titta längre. O så bara byter dem ut skådespelarna till ännu sämre... hihi.
Nu har det börjat igen.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: thowelina

Åh, det där är så dåligt att det bara bli sjukt bra :)

2008-06-24 @ 15:51:55
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Tack!

Vilken dålig stil att dem inte har hört av sig än, i värsta fall får väl du ringa men man vill ju inte verka för ivrig heller :p Kan förstå om du tycker att det börjar bli jobbigt, det kanske är lätt för mig o säga men tänk inte för mycket på det då blir man bara deppig. Allt löser sig på nåt sätt ska du se. Ge inte upp!

Nå, vad händer annars då?

Ta hand om dig tjejen! Kram

2008-06-24 @ 15:55:34
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Jag följde det innan, men har inte sett det på ett år ungefär.. Vilka har blivit utbytta?

2008-06-24 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0