Regn..

Morrn morrn! (eller god eftermiddag kanske man säger vid den här tiden? :P)

Satte klockan på 11 idag för jag skulle sms:a Cissi, fick svar 13.30 att dem hade varit på sjukan med lille William sen 11, stackars liten har antagligen mjölkallergi :( Usch! Så det blev inte att ses idag tyvärr. Undrar när det ska bli av? Kommer alltid massa missförstånd eller annat i vägen.. saknar dig babe!
Iaf, kollade på Våra bästa år i sängen så det är därför jag är lite sen/seg idag. Skulle bort till mamma o pappa med katterna idag också hade vi tänkt, men det regnar ju. Har hört att det ska bli regn till midsommar också. Fasen, då kommer jag inte få jobba så många timmar eftersom han stänger glasskiosken om det är dåligt med folk (vilket det ju lär vara om det regnar). Får hoppas på solsken resten av sommaren sen iaf! Vill ju ha en ordentlig lön nu när jag väl får en! :)

Imorn blir det iaf Ikea! Det har vi bestämt nu. Det är ju vardag oxå så då gör det ju inget om man försover sig lite :) E ju öppet till 20.

Nu ska jag ta tag i lite här hemma.

PUSS o ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0