Plugg

Hej!

Nu är jag hemma från mamma igen efter att ha ätit en smarrig tacomiddag :)
Är nu tänkt att jag ska sitta och plugga, och det tänker jag oxå göra, för efter idag så jobbar älskling bara två dagar (nätter) till, sen är han ledig i 4 dagar så inte tänker jag sitta o råplugga på hans lediga dagar. Det gäller att ta vara på dem nu, för vem vet, vi kanske inte är lediga samtidigt nåt alls sen i sommar när jag börjar jobba.

Pratade med min vän Cissi på msn förut.. va så länge sen! Saknar henne så mkt, och hennes söta lilla son som har blivit så stor av vad jag kunde se på bilderna hon skickade :) Hoppas vi ses nästa vecka som vi sa! O så blir det ju dop sen i augusti, sweet! :)

Nä, nu ska jag kasta mig in i litteraturhistorians värld! Hörs senare!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0