ÖVERLYCKLIG!

Här sitter jag och kollar igenom ALLA fotomappar efter bilder på Bianca samt gör om dem till svartvita för att jag tänkte jag skulle lägga upp några här som jag gjorde med Bioz-bilderna så ni kunde hjälpa mig välja. Hade nämligen gett upp hoppet om den där försvunna bilden. När jag nu suttit och gjort kanske tio bilder svartvita, vet ni vad jag hittar då? Jo, min favoritbild på Bianca såklart! Den låg i en blandat-mapp så där har ju inte jag tänkt på att kolla. Åh, jag är så lycklig! Så nu måste ni ju få se den omtalade bilden :)

Önskar bara jag hade en så tuff bild på Bioz med... Hittade förresten två till fina bilder på Bioz nu när jag letade Bianca-bilder. Visst är dem fina?

Nu blir det till att framkalla :) Måste bara bestämma mig för en Bioz-bild också... Men tror jag vet vilken jag ska ha.
Åhhhh *lycklig lycklig lycklig*

Här är ett urplock av dem jag hittade på Bianca:

Vackra katter, fattar inte att ni är mina :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack så mycket : )

2008-06-29 @ 22:39:07
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0