Matte söker husse.. eller inte.

Det var ju "Matte söker husse" ikväll, filmen alltså. Perfekt för oss! Fast matte (jag) har ju redan sin husse thihi :) Hann plugga liiite iaf. Bättre än inget. Imorn blir det råplugg. Är ju ensam hemma mellan 12.30 och 21.30 när älskling jobbar så jag borde kunna få en del gjort. Lättare att koncentrera sig när man e ensam. Å andra sidan brukar jag bli sugen på att städa, diska, tvätta osv när jag är ensam så vi får väl se. Kanske inte får någon ro till att sitta o plugga iaf (men måste ju!).
Sitter nu och kollar på En amerikansk varulv i Paris. Har inte kommit igång än så vet inte vad jag tycker om den. Skratta eller gråta liksom?

Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0