Lediga tillsammans!

Pratade med Madde förut, ska inte ha barnen förren onsdag (min sista Nanny-dag också då ju, sorgligt!) så vi är alltså lediga båda två nu lördag-tisdag! O jag mitt sego ska försöka plugga klart imorn. Faen att man ska va så seg då! Vill ju åka nånstans med min älskling! Fast lär ju ändå bara bli över dagen så egentligen är det väl inte hela världen om jag har nån uppgift kvar. Men vore ju skönt att få skicka in tentan nån gång och slippa tänka på den. Har iaf fått lite gjort idag så det är ju bra. :)
Sen så tänker jag hela tiden att dem här dagarna är sista chansen för oss att hitta på nåt tillsammans i sommar, men egentligen, hur stor är risken för det? Vi lär ju ha fler lediga dagar tillsammans. Kanske inte 4 på raken, men ändå.

Nu är jag iaf ensam igen i natt. Trist som sjutton, men jag får mer plugg gjort när jag är ensam. Finns fördelar med allt ;)
Nä, nu ska jag fortsätta med Litteraturhistorian. See ya later!

PUSS

Vi, 2002

Kommentarer
Postat av: cassandra

söt bild :)

2008-06-14 @ 15:39:34
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0