Inte meningen

Ny dag, nya tag! Nu är älsklingen ledig i 3 dagar igen, härligt! Sen jobbar han dag och det är ju helt okej för då sover ju jag iaf :P Nee men många av timmarna. Visserligen sover jag ju på natten med när han jobbar, men det är ju så tråkigt att va ensam just på natten. Hellre på dagen då.
Idag vet jag inte vad det blir, Christopher sover fortfarande och han lär nog vara trött hela kvällen nu när han jobbat 3 nätter i rad... men vi ska åka och handla lite iaf, hade tänkt göra köttfärslimpa till middag idag :)
Chefen har fortfarande inte ringt. Vet inte när jag ska ringa, om jag ska ringa.. vet ingenting. Hade jag fått jobbet skulle han väl ha ringt vid det här laget? Det är ju snart juli... Hatar att inte veta. Hatar att jag måste höra av mig hela tiden. Gaah! Det är jämt så här när jag blir glad för något och börjar planera allt vi kan göra nu när vi har pengar, då bara tas det ifrån mig igen... jag måste sluta bli så glad för allt. Jag vet ju att det inte är meningen att jag ska vara glad och lycklig, det bara är så. Jag vet det. Men ändå lär jag mig aldrig.

Hoppas ni mår bra :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag tycker att du ska ringa till chefen och kolla med dom. Så slipper du gå runt och fundera angående jobbet. Och så klart att du ska få vara lycklig och glad, du är ju en jätte duktig och snäll tjej!!

2008-06-26 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0