Inredningsdrömmar

Vi funderar på att framkalla lite fina bilder Christopher (och kanske jag med för den delen) tagit med sin kamera. Förstoringar att rama in då alltså. Köpa lite fina ramar på Ikea och ha dem i t.ex vardagsrummet. Skulle nog bli fint :) Personligt om inte annat!
Det är så mkt jag vill köpa till lägenheten sen när jag får lön (!), tänkte göra ett litet kollage med saker sen och lägga upp här.  Om jag var duktig på ps hade jag lagt upp en bild på exakt hur jag vill ha det med, men ett vanligt kollage får duga ;) Utöver möbler och inredningsprylar så är det ju en jäkla massa vit färg som ska inhandlas för nu ska bannemig hela lägenheten bli VIT! Åh så snyggt och fräscht det kommer bli! Skulle även behöva måla badrums- och balkongtaket. Tråkigt men det ser inte så fint ut nu. Skulle även vilja ha någon ljus fondtapet någonstans. Vart och vilken vet jag inte, men det ska jag nog komma på :) En annan tråkig sak som måste inhandlas är innerkuddar till alla kuddarna i soffan. Dem har blivit helt konstiga så kuddarna står inte fint längre. Vi är ju ganska bra på att sitta och ligga på dem så dem förstörs tydligen ;) E ju dem billigaste på Ikea, får väl köpa några rejäla och sen sluta ligga på dem :P
Snart är iaf vårt fula LACK-bord ett minne blott för på måndag kommer det nya vita fräscha soffbordet! Ska bli så skoj o se hur det blir. Bra hoppas jag!
Nu ska jag pyssla ihop några kollage med vill-ha-till-lägenheten-saker!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja han är redan på djurens vänner. Vill så gärna ändå att han ska hittas av sina ägare! Ha de bra!

2008-06-07 @ 19:32:54
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0