In the middle of the night

Nu har jag faktiskt pluggat lite, och jag tänkte att jag skulle va uppe iaf en timme till. Först tänkte jag sitta uppe till 3 (av någon anledning får jag mer gjort på natten), men eftersom jag ska upp vid 7 för att vara barnvakt vid 8 kanske det inte är så smart.. blir ju bara 4 timmars sömn.. om jag ens somnar direkt. Så om en timme kryper jag nog till kojs, efter att ha ringt till älskling och sagt god natt förstås. :)

Satt o kollade i vårt London-album förut. Jag är sjukt sugen på en resa igen! 4 år sen nu... vi som sa att vi skulle resa en gång om året. Haha, ja men visst. Okej, vi har inte haft pengar dem senaste 1½ åren... men dem 2½ åren innan det då? Nej ändring på det nu! I höst eller vår SKA vi åka antingen till Rom, Paris eller New York. That's it! Helst skulle jag vilja åka redan i slutet på september när vi firar 6 år, men det blir nog svårt att hinna få ihop pengar redan till dess. Tyvärr. Men man kan ju försöka!

Nu ska jag plugga lite till innan jag går o lägger mig. Hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0