Hylla till vardagsrummet

Jag är inte riktigt nöjd med vasen med grenar i som vi har i vardagsrummet (se klickbilden) så jag funderar på denna hyllan dit istället. Skulle bli för tomt att inte ha något där tror jag, fast ska ju testa det först såklart. Sen när (om) vi köper ny tv-bänk kommer den antagligen bli kortare än den gamla så då tänkte jag ha vasen med grenar på den sidan istället. Iaf, om vi ska ha den här hyllan så ska den självklart inte fyllas, utan kanske en enkel vit vas högst upp, tre ljuslyktor på andra planet, reseböckerna (med vit rygg!) på näst sista och så kanske nån sovplats till katterna längst ner eller varför inte en korg? Tror det kan bli bra. Den kommer isf hängas på väggen, bara en bit från golvet, så inte Bioz kan kissa sönder den ;) Lilla buskatt som fortfarande inte förstår hur man använder lådan :P

Vad tror ni om det? Kan det bli bra? Vita väggar då, dem ska ju målas snart (om jag får bestämma). Vitt, vitt, vitt ska det va, nåt annat vill jag inte ha! :) Troligtvis flyttar vi även soffan en bit längre från fönstret med, finns gott om utrymme åt andra hållet.


(obs! gamla soffbordet..)

Kommentarer
Postat av: L . B j e r n h a g e n

Jo så är det ju :)

Ja den har varit jättebra! Hoppas detsamma.

2008-06-20 @ 23:46:20
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0