Hej hå!

Inte blivit många inlägg idag inte. Åkte en sväng till mamma o pappa. Har solat, pluggat och haft med katterna. Mys som vanligt! Blev dock inte mkt pluggande gjort, alldeles för knölig gräsmatta att ligga på, så måste ta igen det nu. Försökt få tag på chefen också, men han hade nog inte mobilen på. Mkt att göra vid lunchtid på restaurangen. Så imorn ska jag åka ut dit runt 10, så måste komma i säng rätt skapligt. Men plugga måste jag innan jag sover! Upp kommer man ju alltid, man får ju tvinga sig själv :) Kan ju alltid sova sen när Christopher e på jobbet :P
På tisdag kommer Thina hit *saknat* så imorn tänkte jag slänga ihop en cheesecake! Mumsi!
Nu ska vi äta korv med bröd. Sen e det väl säkert nån film va? Ah o så plugga lite samtidigt såklart. O efter.

Puss o natti om vi inte hörs mer idag!

image142
Njuter för fulla muggar!
image143
"Om jag gömmer mig här så kan ingen ta mig" :)


Kommentarer
Postat av: Thina

Hihi, ska bli så kul att träffa dig igen! =)
Vilken tid passar? Jag slutar halv fem...men måste förvarna om att jag kanske måste ha en soffvisning då...kramisss

2008-06-02 @ 07:48:40
URL: http://pasadena.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0