Hej där!

Dålig uppdatering idag. Har haft fullt upp. Först var vi tvungna att åka ner till banken och sätta in småpengar + ta ut sedlar eftersom dem skulle komma med soffbordet mellan 13-15. Dem kom väl runt 14-tiden så där. Fint är det! Bild kommer senare eller imorgon. Just nu känns det som vi inte har något bord, haha. Det är mindre än det gamla + att det är vitt som soffan så vid första anblick ser det ut som det inte står något bord där ;) Men det gör det ju! Vårt nya fina bord :)
Sen lagade vi mat. Testade Kattas ceasarsallad. Mumsigt!
Sen har jag mest pluggat och slappat. Åkte en sväng med bilen precis, ut till Gränsö o kollade läget. Inte en käft ute :P
Nu ska jag försöka bli av med min jäkla huvudvärk, sen blir det att plugga lite till om jag orkar. Sen sängen!

Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0