Hej allihopa!

Det blev visst sent igår ser jag... grejen är den att jag dessutom inte gick o la mig förren en timme senare än mitt senaste inlägg heller. O när jag väl gick o la mig kände jag direkt av min RLS, men eftersom jag inte ville väcka älskling som skulle upp och jobba en timme senare så fick jag stå ut och försöka ligga så stilla som möjligt. Ni som har RLS vet hur svårt och obehagligt det är att ligga stilla :( Usch, jag hoppas den här perioden är slut snart... vill kunna sova när jag är trött!
Nu har jag precis betalat lite räkningar, sånt är aldrig kul, men tyvärr ett måste. Planer för kvällen finns det väl inga direkt. Älskling slutar nu vid 4, sen blir det väl middag och möjligtvis att vi åker till mina päron och lämnar tillbaka bågfilen vi lånade igår. Annars blir det nog en lugn kväll med plugg och söndagsfilmen :)
Hoppas ni har en bra dag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0