Godiiiiis!

Sitter och väntar på att älskling ska komma hem med godis, så sugen! Han är ute och åker med en kompis och skulle köpa med sig lite godis hem till mig. :)
Regnar ute igen, som vanligt. Känns som detta kommer bli en skitsommar. Inte mig emot iofs, gillar ändå inte riktig stekhetta. Uscha! Men det behöver ju inte regna liksom... särskilt inte om jag ska jobba.
Har lite bloggtorka idag, vet inte riktigt vad jag ska skriva om så det blir lite glest mellan uppdateringarna.. men men. Nya tag imorgon :) Vid kl 20 nu ska jag se filmen på 5:an, dem kör ju verklighetsbaserade filmer på söndagar nu. Sånna brukar alltid va bra, och sorgliga... sånt som jag gillar :D

Hoppas ni har en bra kväll!
PUSS

Vi 2002 :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsvejs!

Förstår om du är lite besviken på att det bara var på prov men hoppas, hoppas jättemassor att du får jobba där mer! När får du reda på om det blir du som får jobba där i sommar då?



Nu har jag iaf fixat en bättre bild på tygtavlan, bara för att du bad om det. hihi :]



Fin bild på er förresten! :] Ha det bäst! Kramhej

2008-06-23 @ 16:26:34
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0