God morgon tisdag!

Satte klockan på 8, skulle ju till Lysingsbadet och prata med chefen. Snoozade lite och gick sen upp och ringde till honom istället. Jag tänkte att jag chansar på att han svarar, och det gjorde han! Jag sa att jag hade tänkt komma ut idag men att jag skulle vara barnvakt, så vi bestämde imorgon klockan 10 istället. Kanon! Jag kände liksom att eftersom jag har en tid att passa vid halv 11 (man vill ju inte orsaka att Madde kommer för sent till jobbet liksom hihi) så ville jag inte bara åka ut. Han kanske inte är där så jag får vänta, eller kanske inte har tid direkt.. då kan jag ju inte bara säga mitt i allt ihop att nä nu måste jag åka... så nej, det kändes bättre att ringa, och det gick ju bra! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå bort till barnen. Har saknat dem i helgen! Ska bli mysigt att få krama om dem lite :) Har ju så dåligt samvete för mitt o Alicias lilla bråk i fredags... :) Men men... ska som sagt bli mysigt! Blir ju själv med dem idag då eftersom Christopher börjar jobba halv 1. Så blir en lång dag utan älskling också :( Men ikväll kommer ju Thina!! Som jag saknat henne då! :) Vi ska käka middag ihop och så har jag ju slängt ihop en cheesecake till efterrätt, gott!

Nu är det bäst jag hoppar in i duschen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration &design

Jennica; Ja inte är dom billiga inte Rostiskålarna.
Men sen har jag ifs hört att dom ska vara otroligt slitstarka och bra. Kolla in dom på RUSTA, rapportera gärna vad du tycker om dom. Kanske med slår till. :) Synd att man inte bara kan dra till Rusta snabbt & lätt., vi har 5 mil dit. Perfekt om man har nära. Vad kul att du tycke rom rutan. :) Ett kul sätt att göra något lite annorlunda. Superlätt med ju. :)Jag förstår att det känns lit ehopplöst med pengar. Hoppas du får lite jobb i sommar så du kan köpa dig lite att pyssla med hemma. :) Det är inte kul när man inte kan köpa något till hemmet. Så klart ska jag besöka dina blogg (ar) fast att du inte bara kör inredning. I bland har man ju inget att visa upp i hemmet. Kan inte Ugglan vara i vardagsrummet? Bakom soffan? Eller vad har du där? Du komemr nog på något bra. :)

ha en braaa dag! Kram

2008-06-03 @ 09:29:51
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!
Ha en fin dag!

//Natalie B

2008-06-03 @ 09:40:51
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Thina

Vet inte om du fått det på msn, men omifall skriver jag här med. Mår dåligt, varit hemma från jobbet idag, så kan tyvärr inte komma till dig ikväll. Vi får träffas nästa vecka istället!! Kram kram

2008-06-03 @ 13:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0