Coola väggvinyler

image144

Detta var ju bara jag! Denna väggvinylen skulle passa mig perfekt, galen i ugglor som jag är. Så fort jag ser nåt med ugglor (tröjor, inredning, halsband osv) måste jag köpa det.

Billigt var det med. 319:- hos www.favoritsaker.se. En uggla i storleken 37x50 cm och två stycken i storleken 14x19 cm.
image145









Eller varför inte denna coola? Skulle passa bra ovanför vår soffa, skulle se ut ungefär som på bilden :) Denna
kostar 1089:- och den går att korta av i rätt storlek (det är ju ganska högt i tak på bilden).

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Den Ugglan har jag med spanat på. Den är cool. Har något kollage med vynil från Favoritsaker i någon mapp. :) Ha en bra dag!

Kram Malin

2008-06-02 @ 10:12:42
Postat av: Malin Inspiratipon & design

Men! Jag trodde Ugglan var dyrare. :/ Inte så farligt ju! :)

2008-06-04 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0