Äntligen!

Nu funkar internet igen! Eller ja, egentligen funkade det redan i natt när älsklingen kom hem och sa att det bara var att starta om datorn (jag är så jävla oteknisk!), men jag har inte orkat skriva... jag är fortfarande helt slut efter min enda jobbdag. Haha. Idag får det bli pizza och godis för det var jag sugen på hela kvällen igår.
Imorn ska jag äntligen träffa min Cissi! Vi ska gå på stan. Åh vad jag saknar henne! Vi har mycket att prata om nu iaf :)

Nu ska jag fixa iordning mig, hörs senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjingeling!

Hur gick det att jobba i fredags, var det kul? Vi hade det iaf jättebra när vi var hos min svärmor o firade Midsommar.

Hoppas du får fortstta jobba där nu och jag tror nog att den vita hyllan kan bli super i erat vardagsrum! Ha det fint! Kram

2008-06-22 @ 16:25:52
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0