Today

Hej!
Vi har varit i Ankarsrum hos Christophers föräldrar hela dagen. Hans syster och hennes man samt deras två barn är där. Det är så roligt, för hans systerdotter som är 3½ blir jättearg om hon inte "får" (dvs ingen förstår vad hon vill) sitta bredvid mig när vi äter. Hihi. Det är rätt komiskt att alla barn dras till mig, som inte är någon barnmänniska, haha. Men det är skoj, jag älskar ju dem barn jag känner såklart! <3 Man kan säga att jag är "barn-jag-känner-kär" ;) För jag ser inte dem som barn, jag ser dem som små individer som jag älskar väldigt mkt! :)
Alltså har vi inte fått på mattan förren nu. Jag har tagit kort men dem blir så mörka, så jag ska ta nya imorgon i dagsljus. Då kommer det upp bilder här :) Jag är nöjd iaf. Vardagsrummet känns mer komplett.
Annars har det inte hänt nåt speciellt sen senast jag skrev. Cissi o Fredrik skulle ju komma ikväll, men det blidde inget :( Så vi har roat oss med städning o så ikväll. Plus att vi stannade en stund extra i Ankarsrum för C ville ju umgås så mkt som möjligt med sina systerbarn o så. Vi ska antagligen upp till dem (Vaxholm, Stockholm) 7-8 augusti. Ska bli skoj!
Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

va söt du är :) kul att du uppskattar det. jag tycker det är skitkul att äta nyttigt. man blir så mkt piggare. (du ska se mig när jag far runt här hemma och städar) haha. hoppas du mår bra :) kramar!

2008-07-24 @ 23:46:28
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0