Solbränd

Idag har jag bränt mig, så e lagom tomatröd nu :P Bonnbränna dessutom, haha!
Jag o älsklingen mötte upp Linda, Pär o Lindas bror nere på stan för att kolla på motorcykelkortegen. Vi blev ganska sena så hann bara se eftersläntrarna hehe. Gick i lite affärer också.
Sen skjutsade älskling mig och katterna till mamma på vägen till jobbet. Så jag var där i några timmar så katterna fick vara ute lite. E ju så hett i våran lägenhet. Vi låg i skuggan och myste.


Bioz tyckte att det var lika härligt som vanligt..

...o Bianca gömde sig i en buske. Där låg hon på samma fläck i flera timmar. Skitig som fan blev hon! Hehe, min lilla stackars plutta :)


Själv satt jag i skuggan och hade det skönt, men lyckades ändå bränna mig senare :(

Jag stannade hemma ikväll. Blev erbjuden både att följa med Linda o Pär ut, samt att hänga med Cissi o Fredrik + Cissis mamma o co en runda på stan. Festa kände jag inte för, och rundan på stan hade slutat med att jag hade fått gå hem själv.. så tackade nej till båda. Är ändå så trött. Men hade ju varit skoj förstås! Saknar mina tjejer... :(

Nu kommer älsklingen snart och Bianca står och skriker vid ytterdörren som vanligt när hon har varit ute (men ändå vill hon inte va ute när hon väl är det).. Jaja, konstigare katt får man leta efter ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0