Onsdagar = Tjejkväll :)

Då var det dags igen, lite tjejkväll hos Madde. Onsdagar! :) Hon kommer strax och möter upp mig här utanför, hon har precis slutat jobba.
Har precis rensat typ 2 l jordgubbar som jag skulle smaska på ikväll om jag inte skulle till Madde (visste inte om det blev nåt förren för en stund sen), men får smaska på dem i natt istället. Ska ju försöka bli nyttig :) Ganska lätt på sommaren egentligen när det finns massa smaskiga frukter o bär att äta istället :) Dock tänkte jag baka muffins sen när jag kommer hem. Köpte ju övermogna bananer häromdagen för det, innan jag bestämde mig för att bli nyttig, så bäst att göra dem.. (undanflykter, I know) men sen så! No more sugar! ;P
Nä, dags att resa på sig och gå ut kanske.
Hörs senare!

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Håller med!



Hoppas du fick en trevlig kväll :D

2008-07-02 @ 22:41:11
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0