Nu ska det gå!

Fy fan, jag gick o la mig tidigt igår (för att va jag alltså, ca 00.30) men blev väckt redan efter två timmar av Bianca och sen några ggr till, så i morse var jag heeelt slut! Antagligen även för att jag va uppe hela natten igår. Det var alltså ingen bra idé.
Idag har jag varit duktig och kört slut på mig själv på motionscykeln. Tänkte göra det varje dag nu. Varit duktig och inte ätit massa snacks oxå på några dagar. Jag hoppas denna gången är sista försöket, alltså att detta är gången jag når mitt mål och inte faller tillbaka i gamla mönster. Har inte tänkt bry mig så mkt om vågen den här gången, utan mitt första delmål blir att komma i förra årets jeanskjolar! Sen tar jag det därifrån. Nu ska jag klä på mig efter duschen och sen få med mig älskling bort till Netto o kanske en extra promenad på det.
Bilder på kläderna kommer sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0