Nattliga funderingar

Sömnlös natt. Bara ligger o tänker och oroar mig för allt. Bianca slickar. Kan inte sova. Funderar på att ta en dusch så jag piggnar till lite till och sen sikta in mig på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Är det något jag behöver göra så är det att vända tillbaka dygnet! Det här är ohållbart. Ska jag gå ner i vikt nu så måste jag ju börja äta frukost och lunch, det gör man inte om man går upp kl 14... då blir det direkt på middagen. Inte bra alls! Frukost är verkligen A och O när man ska gå ner i vikt. Jag vill nå min målvikt till nästa sommar, alltså har jag ett år på mig. Det borde jag kunna klara. Men då gäller det att jag börjar nu och sen inte faller tillbaka i mina gamla mönster. Jag vill inte bara gå ner i vikt för att se bra ut, den största anledningen nu är för att jag vill må bra. Som det är just nu mår min kropp uruselt, och det skrämmer mig. Dags att ta tag i det här en gång för alla alltså! Är ni med mig?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Godmorgon. Hoppas du får en trevlig torsdag! :)

2008-07-03 @ 05:44:48
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0