Ledsen o ensam

Usch, idag är ingen bra dag. Länge sen jag kände mig så här ensam i själen. Alltså inte ensam för att jag är ensam hemma, utan mer känslan av att inte ha någon. Ni förstår säkert. Det är iaf ingen rolig känsla. Vet ju själv vad det beror på men det kan jag inte gå in på i bloggen.
Den här känslan, och det som gjort att jag känner så här, har iaf fått mig att vilja dra från stan. Börja om från början någonstans. Med älsklingen o katterna såklart. Dem vill jag alltid ha vid min sida! <3 Träffa nya människor, nya miljöer, nytt hem, kanske till o med att vi kan hitta oss varsitt jobb. Ja tack! Det skulle vara så himla skönt att bara börja om från noll. Skulle ju självklart sakna stan och alla jag tycker om här, men det känns som jag skulle behöva en nystart för att må bra. Frågan är bara i vilken ände man ska börja?

Kommentarer
Postat av: Thina

Nej, nej, nej! Inte känna så! Du har alltid mig! Vad mår du dåligt för? Finns här om du vill prata...kramar om hårt

2008-07-25 @ 15:24:25
URL: http://pasadena.bloggagratis.se
Postat av: Cissi

konstigt nog känner jag lika dant,inte att jag vill flytta,men att jag e ensam i själen just nu! kramiz

2008-07-25 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0