Kluven

Fastnade framför söndagsfilmen på femman, så hann inte dammsuga. Så kan det gå ;) O så blev det stopp i toan när jag höll på och torka upp efter vår kära katt. Så hade inte kunnat dammsuga ändå. Älsklingen fixade stoppet när han kom hem :) Haha, jag är inte så händig.. sen så visste jag ju att han skulle komma snart, haha ;P
Nu har jag bakat mina favoritmuffins. Choklad- och bananmuffins med bitar av vit choklad samt marabou mjölkchoklad ovanpå! Godaste som finns! Det är samma som jag bakade här. Där kan du även klicka dig vidare till receptet.
Imorn står på schemat att åka ut till Linda. Cissi o Fredrik ska oxå dit. Men älskling jobbar ju så jag känner att jag kommer bli lite av ett femte hjul. Två barnfamiljer och så jag liksom. Så lutar åt att jag inte åker med. Vill så gärna träffa dem, jättelänge sen jag träffade Linda nu.. men ja, vi får se helt enkelt. Samtidigt tråkigt att vara ensam hela kvällen, men plugga behöver jag ju så nåt att göra har jag ju ändå. Well, vi får se hur jag känner imorn. Ni är snälla som tänker på mig iaf =)

Ny header har jag ju som ni säkert ser ;) Men jag är missnöjd, så det kommer antagligen dyka upp en helt ny istället. Nya bilder, nya färger, nytt allt! Jag tröttnar fort ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design



Jennica; Ja visst är det trist med en sådan attityd?

Vad tråkigt att du har fått en sån kommentar. Sånt kan ju såra jättemycket. Personen kan vara både deprimerad och självmordsbenägen, vem vet? Eller bli det om inte annat om man får höra sån där skit tillräckligt ofta.



Det är ju ännu värre när man går till personangrepp på det viset. Det finns ju inget som helst positivt i det och jag kan inte tro annat en att personen vill en illa då. Näe fy för sånt.





Vad det gäller inredning då. Det är ju mycket vitt som "gäller" nu. Inte för att man måste ha det för det men om man som du & jag gillar mycket vitt så faller det sig naturligt att ha det också. :)



Det är jättefint med vita M som inte har så mycket färklickar. Man kan ha olika vita nyanser och få in en "värme" ändå. Det beror ju till stor del på hur man gör med den vita inredningen också ju. :)



Gillar man inte och tröttnar på färger fort så är det kanske bäst att låta bli. :) Sen tycker jag att sånt där kan gå i perioder. Jag är åtminstone sådan. I bland vill jag ha mer "klatschiga" färger och som just nu, vill jag ha mest vitt och svart, grått och så någon accent till. :) Numera är det ju pastell i vardagsrum hall & kök och bara vitt & grått i sovan. :)



Hahaha, det lät så kul med pizzakartongerna och det du beskrev. Det hade varit något att fotografera va? Man skulle spexat en gång och lagt ut lite knasbilder på stök & bök. Jag har sagt det någon gång till gubben, typ när man har haft det extra rörigt, som nu när lillemans rum har fixat att nu skulle man fotat lite & lagt upp på bloggen. :)

Tack för din kommentar! Var beredd på chockbilder här på bloggen så småningom. ;)) Kram på dig!







Förresten! Var du tvungen å prata choklad??! ;) Blev ju såååå sugen nu. Jag som försöker att "hålla igen". Har lagt på mig några extrakilon nu. Apropå vikt. :)





Postat av: Cissi

Men gumman,,,,,,,,,inte kommer du behöva känna så! antagligen så ska fidde o pär ut o fiska me båten,så då e de ju inte ens inne,då e det bara vi 3 söta tjejer o 2 sockersöta bebisar!

2008-07-21 @ 10:08:19
Postat av: Maria

Tack, tack! Jag hade en jättebra födelsedag :]

Men nu tror jag att jag ska sluta fylla år, 25 känns som en perfekt ålder att stanna på :]

Nå, idag händer det inte så mycket. Ska fixa lite här hemma efter helgens händelser. Möjligvist ska vi åka en sväng på stan ikväll o köpa present till Jonas bror som fyller år på onsdag :] Och när vi ändå är på stan kanske vi ska kika på diskmaskiner. Fick pengar av mor&far i present så det är ju synd om de skulle ligga o bli gamla. haha.

Vad händer hos dig då? Blev du att följa med ut till dina kompisar? Klart du ska! :]

Åker ni till Linköping när ni ska till IKEA eller? Hoppas ni kommer iväg o att ni hittar det ni letar efter :] Kram kram

2008-07-21 @ 13:58:16
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0