Fullspäckad dag

Oj, denna dagen har det verkligen varit full rulle hela tiden. Men det är bara kul! Nån gång måste man ju lyfta arslet från sofflocket med ;)
Först åkte jag o mamma till Willy's o handlade lite eftersom jag skulle bjuda Thessan på lunch. Mamma betalade ;)

Sen kom glada Thessan :) O det bjöds på...

...varma mackor!!!

Efter det tog Thessan o jag bilen upp till Mio och glodde lite. Tittade ännu mer på soffan jag vill ha, nämligen denna:

Stor suck! Den e sååå snygg i verkligheten och så skön!

Sen åkte vi hem till Thessans söta kisse...

...och åt glass! :)

Visst är dem söta? :D

Sen kom älskling och hämtade mig strax innan 5. Åkte bara hem och åt sen åkte vi till Willy´s och storhandlade. Nu är det smockat i kyl o frys igen ;)
Nu ikväll har vi varit ute på Lysingsbadet. Träffat moster för allra första gången :) Jätteroligt! O hon och hennes man var jättetrevliga :)
Nu är jag ganska trött och jag tror nästan (men bara nästan) att jag kommer gå och lägga mig samtidigt som älskling ikväll. Han jobbar kväll imorn så han får ju sova ut imorn iaf. Stackarn. Han sliter han hihi.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thessan

Bilden på mig vid bordet: Ta bort den! =) Den är ju hemsk!

2008-07-18 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0