Fan va duktig jag e! ;)

Nu kommer älsklingen hem när som helst och jag är heeelt slut! Nu tycker jag verkligen att jag förtjänar en tripp till Ikea :D Jag har hunnit med 18 av 25 punkter på min lista, inte så illa ändå. Det tar fasen längre tid än man tror. O ni ska veta att jag har varit och dammat o gnott på ställen jag knappt visste vi hade, haha. Vi är inga damma-människor, det händer inte så ofta om man säger så. Det blir att man dammsugar, torkar golv och plockar iordning liksom.. men nu så, nu e det rent! :)
Tyvärr kom jag aldrig till tenta-punkten.. ville bli klar med städningen, o ja, jag hann ju inte ens alla dem punkterna egentligen så... men nu är jag ännu mer peppad att göra klart den! Thina har nämligen lovat att bjuda ut mig på en cider när den är skickad o klar! Vilka vänner man har va? :) Tack gumman!
Nä, jag kommer sova gott i natt... vilket oxå var min tanke med den här städkvällen; att köra slut på mig själv så jag somnar i tid och där med kommer upp imorn så vi kommer iväg. Oftast mitt fel att vi inte kommer iväg faktiskt, pga mina dåliga sovrutiner. O ändå e det jag som klagar att vi aldrig åker nånstans, hahaha! ;)
Nä, nu kommer nog älsklingen strax, då ska jag dra med honom ut till soprummet och slänga allt skräp jag hittat :P

PUSS o natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0